A webáruházban igyekeztünk mindent a megszokott módon kialakítani. Így
aki vásárolt már interneten, annak nem jelenthet gondot a használata.
A termékeket a "Kosárba" gomb megnyomásakor kerülnek be az Ön virtuális
kosarába.
Az Ön kosarának az aktuális tartalma
jobb oldalt mindig látható. Itt a rendszer automatikusan
hozzászámolja már a szállítási költséget és az utánvét díját is. Ezek a
költséget természetesen csak akkor kerülnek a végén kiszámlázásra, ha
valóban utánvéttel és valóban házhozszállítással kérte a csomagot
(tehát
megpróbáltuk a lehető legnagyobb összeget megmutatni, amit fizetnie
kellhet). Az itt számolt díj nappali szállításra vonatkozik.
Ha "bedobált" minden olyan terméket a kosárba, amire szüksége van,
akkor
nyomja meg jobb oldalon a
"Megrendelem" gombot. Ezzel még nem rendeli meg a terméket, csak
elindul a vásárlási folyamat következő állomására.
A "Kosár" oldalon megtekintheti és
módosíthatja a kosara tartalmát. Itt egyelőre csak a rendelendő
termékekre koncentráljon, a szállítási és fizetési mód beállítására a
következő lépcsőben lesz lehetősége.
Ha azok a termékek vannak a kosarában (és olyan mennyiségben), amit
szeretne megvenni, akkor a "Tovább"
gomb megnyomásával léphet a következő lépésre, a "Pénztár"-hoz.
A Pénztár lapon legfelül ellenőriznie
kell
a
címeket (van lehetősége módosítani), aztán a termékeket
(ezt is van lehetősége módosítani).
Van, hogy a termékek két csoportban jelennek meg. Az egyik csoport a
készleten lévő termékek, amiket azonnal csomagolunk és küldünk Önnek
(ha kéri). A másik csoport a Rendelhető termékek, amikből jelenleg
nincs készleten, de be tudjuk őket szerezni. Azért választjuk külön
őket, hogy Ön el tudja dönteni, milyen módon küldjük Önnek (küldjük
azonnal a készleten lévőket, vagy várjuk meg, amíg a rendelhető
termékek
is megérkeznek és küldjük el egyszerre mindent)
Ha van kuponkódja,
akkor itt van lehetősége megadni. A kuponokkal különböző
kedvezményeket vehet igénybe, például árengedmény a termékekből vagy
ingyen szállítás.
A "Megjegyzés" mezőbe bármit írhat nekünk, ez a szöveg része lesz a
megrendelésének. Nem hiszem, hogy bővebben kellene magyaráznom a
jelentőségét.
Végül ki tudja választani a szállítási
és a fizetési módokat. Látni fogja, hogy bizonyos szállítási
módok csak bizonyos fizetési módokkal vehetőek igénybe, valamint a
teljes fizetendő végösszeg is változik. Erről Önt folyamatosan
tájékoztatjuk, próbálgassa nyugodtan a lehetőségeket, és a végén
válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt.
Végül nyomja a "Megvásárolom" gombot.
Ebben a pillanatban a megrendelése bekerül a rendszerünkbe, ami
készleten lévő termékek esetében az jelenti, hogy a termékeket lefoglaltuk ebben a
pillanatban az Ön számára.
A rendeléséről kap visszaigazoló
e-mailt, amiben tájékoztatjuk a rendelt tételekről és az
esetleges tudnivalókról.
Ahogy kollégáim megkapták a rendelést (tehát munkaidőben),
összekészítik a polcról az Ön által rendelt árut. Amikor mindent
kikészítettünk, felhívjuk Önt telefonon a megadott mobilszámon.
Ebben a pillanatban még lehetősége lesz módosítani a rendelésén
(például kérni hozzá valamit, ha közben eszébe jutott).
Ezek után lezárjuk a csomagját, elkészítjük a csomagszállító papírokat
és
nap végén átadjuk a futárnak. A futár vagy aznap éjszaka (ha éjszakai
szállítást kért), vagy a következő munkanapon kiszállítja Önnek a
csomagot a megadott szállítási címre. Szállítás előtt általában
egyeztetnek Önnel a megadott mobilszámon.
14
napos
pénz-visszafizetési
garancia Egy fontos dolog,
amit tudnia kell: Ha Ön nálunk webáruházon keresztül
rendel, 14 napon belül joga van
visszaküldeni az árut, ha nem felel meg
Önnek. Nagyon fontos, hogy nem kell megindokolnia miért küldi vissza,
csupán arra kell figyelnie, hogy az áru új termékként (ha csomagolva
volt, akkor sértetlen csomagolásban) érjen vissza hozzánk. Ebben
az esetben mi
visszatérítjük a termék árát Önnek. Fontos azt is
tudni, hogy a szállítási költségeket nem tudjuk téríteni,
valamint a visszaszállításról Önnek kell gondoskodnia.
Lehet, hogy kicsit hosszúra sikerült, de higgye el megérte elolvasni.
Most már láthatja, hogy a rendszer automatikája mindenre fel van
készítve, és a kollégáimmal mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön
a legjobb kiszolgálást kapja.
Most vásároltam először Önöktől,nagyon meg vagyok elégedve mind a kiszolgálással mind a termékkel.Munkatársai nagyon segítőkészek voltak.Telefonon nem egyszer hívtak,hogy a megfelelő alkatrészt kapjam.
/ Sóvári Ferenc, Vállaj /
A vásárolt termékkel gond van: Egy nagy lakatot vettem MTZ 80-hoz és a felső/szemes csavart nem bírom belehajtani,nagyon szorul, az alsó az ment.
A kiszolgálással és az árakkal meg vagyok elégedve. A szállítási díj pedig adott, nyilván egy kisebb értékű alkatrésznél többet tesz az árra mint egy nagyobb értékűnél, érdemes egyszerre több dolgot \"összevárni\" amennyiben nem sürgős a dolog.
/ Nagy László, Sülysáp /
A termékekről:
A most rendelt alkatrészeket még nem volt időm beépíteni, így a minőségükről nem tudok nyilatkozni, de a korábbi vásárlásaim alapján megelőlegezem a bizalmat :-) Pl: MTZ kormányszervó nyomás jeladót Zalában vásároltam, zsinorban 3db-ot cseréltem, de a harmadik is tönkre ment. Nem a traktor romlott el (megmértem mechanikus nyomásmérővel), a gomba csatlakozójánál folyt ki az olaj.A harmadik gomba is tönkre ment, ledugóztam a helyét és rendeltem Önöktől. Ez lassan már fél éve működik, de majd most a tavaszi munkáknál derül ki igazán, hogy mennyire jó.
Szóval én kérném Önöket, hogy ha kicsit drágább is, de mindenképpen minőségi alkatrészt próbáljanak beszerezni, mert például egy traktort széthúzni nem kis munka, és hallottam már rövid idő alatt tönkre ment váltó fogaskerekekről, kuplung szerkezetről. Kérem a minőségre nagyon odafigyelni!!!
A kiszolgálásról: Na erről csak jót tudok mondani! Kedvesek, segítőkészek. Nagyon jó, hogy felhívnak a csomag összekészítésekor, hogy nem akarok-e még valamit, meg ebből azt is tudom, hogy másnap jön az alkatrész. Nagyon hasznos, hogy Ön mint tulajdonos, rendszeresen megkérdezi a vásárlókat, hogy elégedettek -e? Ezt gondolom az alkalmazottak is tudják, és ezért úgy igyekeznek, hogy nehogy panasz legyen rájuk. Aztán az is lehet, hogy maguknál (főnöki ellenőrzés nélkül is) csupa rendes, szolgálatkész ember dolgozik! Ha az alkatrészeik minősége olyan mint az Önök hozzáállása, akkor sok elégedett vásárlójuk lesz!-csak gratulálni tudok hozzá!
Üdv: Lukács
Név mező üres!A telefonszám vagy e-mail cím megadása kötelező! Ezek nélkül nem tudjuk megválaszolni kérdését.Nem írt üzenetet!
Kelet-Agro Kft.
Székhely és számlázási cím: 4400 Nyíregyháza, Tokaji u. 4/b
Adószám: 12614961-2-15
EU Adószám: HU12614961
Cégjegyzékszám: Cg.15-09-066786
Nyíregyházi Törvényszék, mint Cégbíróság
E-mail: info (kukac) keletagro (pont) hu
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-78969/2014., NAIH-78967/2014.
Tárhely szolgáltató: DoclerWeb Kft. 1101 Budapest, Expo tér 5-7.